Segmentacja rynku - samochody osobowe i dostawcze o dmc do 6t - Definicje
Opracowanie przedstawia aktualnie stosowaną segmentację rynku samochodów osobowych i dostawczych o dmc do 6t przygotowaną przez IBRM Samar
Segmentacja rynku samochodów osobowych i dostawczych o dmc do 6t, opracowana przez IBRM Samar, dla samochodów osobowych wyróżnia 7 grup pojazdów oraz 10 klas, zaś dla samochodów dostawczczych wyróżnia 6 grup. Podstawowe parametry decydujące o klasyfikacji danego auta w przyjętej segmentacji to: długość samochodu oraz typ nadwozia. Parametrami dodatkowymi są poziom wykończenia i wyposażenia auta. W przypadkach budzących wątpliwość, gdy długość samochodu nie pozwala na jednoznaczną klasyfikację, o przydziale do odpowiedniego segmentu decydują konkurenci danego modelu wskazani przez producenta.
Po rejestracji i zalogowaniu, opracowanie dostępne jest bezpłatnie.
Po rejestracji i zalogowaniu, opracowanie dostępne jest bezpłatnie.